DUK

Dažniausiai užduodami klausimai


Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu neįtraukėme atsakymo į jums rūpimą klausimą, skambinkite tel. nr. +370 5 207 880 arba rašykite el. adresu: [email protected]


APSIPIRKIMAS

AR BŪTINA UŽSIREGISTRUOTI, NORINT APSIPIRKTI SOULZ.LT?

Soulz.lt apsipirkti gali tiek užsiregistravę, tiek svečio statusą pasirinkę klientai. Registracija supaprastina ir pagreitina apsipirkimą: suteikia galimybę matyti visus atliktus užsakymus, lengvai ir patogiai atlikti grąžinimą bei, išsaugojus mokėjimų kortelės ir pristatymo adresą, itin greitai atlikti kitą pirkimą. Taip pat registruoti pirkėjai gauna specialių pasiūlymų pirkiniams, gimtadienio nuolaidas bei pirmieji sužino apie išpardavimus ar naujas kolekcijas.



KAS YRA PIRKINIŲ KREPŠELIS?

Pirkinių krepšelis - tai visos kliento pasirinktos prekės vienoje vietoje. Susidėjus patinkančias ir norimas įsigyti prekes į pirkinių krepšelį, galima keisti jų kiekį, ištrinti ar pridėti kitas prekes. Surinkus pirkinių krepšelį apsipirkti iš karto nebūtina, tačiau negarantuojame, jog pasirinktos prekės neįsigis kitas pirkėjas. Prekių krepšelis nėra rezervacijos priemonė.



KAS YRA „MĖGSTAMIAUSIOS“ PREKĖS?

Mėgstamiausios prekės, tai prekės, kurias galima susidėti į vieną vietą, kaip labiausiai patikusias. Tokiu būdu, iš naujo prisijungus prie Soulz.lt, patikusių prekių nereikia ieškoti dar kartą. Į „mėgstamiausių" prekių sąrašą prekes įtraukti galima spustelėjus prekės kampe esančią širdelės ikoną. Apsisprendus, jog prekę norima pirkti, ją reikia perkelti į pirkinių krepšelį ir užbaigti įprastą užsakymą. Mėgstamiausių prekių kategorija nėra rezervacijos priemonė, todėl negarantuojame, jog mėgstamiausios prekės neįsigis kitas pirkėjas.



KAIP AŠ SUŽINOSIU APIE UŽSAKYMO BŪSENĄ?

Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gaus tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo detalėmis. Po patvirtinimo, galimybės užsakymą atšaukti nebėra, nes prekės ruošiamos išsiuntimui. Jeigu užsakymo įvykdyti nepavyks, klientas gaus el. laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas.



KAIP MAN SUŽINOTI APIE NAUJAS KOLEKCIJAS, NUOLAIDAS, IŠPARDAVIMĄ IR GAUTI SPECIALIUS PASIŪLYMUS?

Naujausią ir svarbiausią informaciją siunčiame klientams, kurie užsiprenumeruoja mūsų naujienlaiškį.



AR PREKIŲ KAINOS SOULZ.LT SKIRIASI NUO KAINŲ PARDUOTUVĖSE?

Tų pačių prekių kainos Soulz.lt el. parduotuvėje yra tokios pat kaip ir fizinėse „Apranga“, „Aprangos galerija“, „City“ ir kitose „Aprangos" grupei priklausančiose parduotuvėse. Kaina skirtis gali tik tuo atveju, jeigu kažkurioje iš parduotuvių yra taikoma speciali, tik tai parduotuvei skirta nuolaida arba tuo atveju, kai el. parduotuvės pirkėjas gauna specialų pasiūlymą (gimtadienio dovaną, vienakartinę prisijungimo nuolaidą).

ATSISKAITYMAS

KAIP GALIU ATSISKAITYTI UŽ PREKES?

Atsiskaityti už prekes galima MAESTRO, VISA ir MASTERCARD debetinėmis bei kreditinėmis kortelėmis.



KAIP MAN ŽINOTI, KAD APMOKĖJIMAS PAVYKO?

Sėkmingai atlikus mokėjimą, gausite tai patvirtinantį laišką "Užsakymo patvirtinimas".



AR APSIPIRKUS SOULZ.LT GALIU GAUTI PVM SĄSKAITĄ FAKTŪRĄ?

Taip. Tereikia „Apmokėjimo“ dalyje pasirinkti „Bus reikalinga PVM sąskaita-faktūra“ ir suvesti reikiamus laukus. Atlikus užsakymą PVM sąskaita-faktūra bus atsiųsta nurodytu el. pašto adresu.



AR GALIU SOULZ.LT PASINAUDOTI LOJALUMO KORTELE?

Šiuo metu lojalumo programos, galiojančios atskiruose „Aprangos“ grupės valdomuose tinkluose, Soulz.lt el. parduotuvėje negalioja.

PRISTATYMAS

KOKIE UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMO BŪDAI?

Soulz.lt siūlo keletą patogių pristatymo būdų:

• pristatymas į pasirinktą artimiausią „Aprangos galerijos" parduotuvę.

• pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį;

• pristatymas į siuntų terminalą;

Kiekvieno užsakymo metu klientai gali pasirinkti jiems priimtiniausią ir patogiausią būdą atsiimti užsakymą.



KIEK KAINUOJA PRISTATYMAS?

Pristatymas į visas parduotuves yra nemokamas. Pristatymas per kurjerį arba į paštomatą taip pat nemokamas, jeigu užsakymo suma viršija 49,00 EUR, kitais atvejais pristatymo kaina per kurjerį - 2,99 EUR, į paštomatą - 1,99 EUR.



KIEK LAIKO TRUNKA PRISTATYMAS?

Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas.



KAIP VYKSTA UŽSAKYMO ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE?

Kai užsakymas pasiekia parduotuvę, klientas informuojamas el. laišku. Jame esantį užsakymo QR kodą ir savo ID kortelę reikia parodyti prie kasos esančiam konsultantui ir šis įteiks prekes. Primename, jog pasirinkus atsiėmimą parduotuvėje, pirkėjas turi galimybę vietoje pasimatuoti prekes ir netikusias ar nepatikusias grąžinti toje pačioje parduotuvėje. 
Jeigu pirkėjas pageidauja, kad užsakytas prekes už jį atsiimtų kitas asmuo, šis asmuo privalo pateikti el. laišką su užsakymo QR kodu, kuriuo informuojama apie tai, kad užsakymas pasiekė parduotuvę, bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.



Į KURIAS PARDUOTUVES GALIMAS PRISTATYMAS?



VILNIUS



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Ozo g. 25, tel. nr. +370 616 26490

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 22:00



APRANGOS GALERIJA, PC EUROPA

Konstitucijos pr. 7a, tel. nr. +370 610 15893

DARBO LAIKAS

I-VI 10:00 - 21:00

VII 10:00 - 20:00



APRANGOS GALERIJA, PC PANORAMA

Saltoniškių g. 9, tel. nr. +370 615 97156

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



KAUNAS



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Karaliaus Mindaugo pr. 49, tel. nr. +370 615 60432

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



APRANGOS GALERIJA, PC MEGA

Islandijos pl. 32, tel. nr. +370 618 33174

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



KLAIPĖDA



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Taikos pr. 61, tel. nr. +370 686 54652

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 22:00



ŠIAULIAI



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Aido g. 8, tel. nr. +370 620 51158

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



PANEVĖŽYS



APRANGOS GALERIJA, PC RYO

Savitiškio g. 61, tel. nr. +370 687 76542

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



KAIP AŠ SUŽINOSIU APIE UŽSAKYMO BŪSENĄ?

Siuntinio būseną stebėti galite Soulz.lt "Mano paskyra" skiltyje. Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gaus tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo detalėmis. Po patvirtinimo, galimybės užsakymą atšaukti nebėra, nes prekės ruošiamos išsiuntimui. Jeigu užsakymo įvykdyti nepavyks, klientas gaus el. laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas.



AR SIUNČIATE PREKES Į UŽSIENĮ?

Šiuo metu prekės pristatomos Lietuvos teritorijoje, tačiau ateityje siūlysime prekių pristatymą ne tik Lietuvoje.

 

GRĄŽINIMAS

AR GALIU GRĄŽINTI NETIKUSIĄ PREKĘ?

Nedėvėtas, netikusias ar brokuotas prekes, užsakytas iš Soulz.lt, grąžinti galima per 14 darbo dienų nuo gavimo dienos. Prekių etiketės ar pakuotės neturi būti nuimtos ar kitaip pažeistos (tai netaikoma brokuotoms prekėms). Grąžinti negalima tik apatinio trikotažo, maudymosi kostiumėlių bei glaudžių.



KAIP VYKSTA GRĄŽINIMAS?

Grąžinti netikusias prekes galima šiais būdais:

į bet kurią „Aprangos galerijos" parduotuvę. Tai pats paprasčiausias būdas, nes nereikia nieko pildyti ar siųsti, tiesiog atnešti prekes į parduotuvę ir parodyti užsakymo QR kodą.

• per kurjerį. Jeigu turite SOULZ paskyrą, tereikia nueiti prie užsakymo ir paspaudys mygtuką „Grąžinti" užpildyti grąžinimo formą. Jeigu nesate registruotas vartotojas, grąžinimo nuorodą rasite Užsakymo patvirtinimo laiške. Tą pačią dieną su jumis susisieks kurjeris ir su juo susiderinsite prekių paėmimo laiką. Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atveš kurjeris.

• per paštomatą. Jeigu turite SOULZ paskyrą, tereikia nueiti prie užsakymo ir paspaudys mygtuką "Grąžinti" užpildyti grąžinimo formą. Jeigu nesate registruotas vartotojas, grąžinimo nuorodą rasite Užsakymo patvirtinimo laiške. Netrukus gausite SMS žinutę su PIN kodu Ir pasirinktu paštomatu, į kurį reikia pristatyti prekes. Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atspausdins paštomatas.



Į KURIAS PARDUOTUVES GALIMA GRĄŽINTI?



VILNIUS



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Ozo g. 25, tel. nr. +370 616 26490

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 22:00



APRANGOS GALERIJA, PC EUROPA

Konstitucijos pr. 7a, tel. nr. +370 610 15893

DARBO LAIKAS

I-VI 10:00 - 21:00

VII 10:00 - 20:00



APRANGOS GALERIJA, PC PANORAMA

Saltoniškių g. 9, tel. nr. +370 615 97156

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



KAUNAS



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Karaliaus Mindaugo pr. 49, tel. nr. +370 615 60432

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



APRANGOS GALERIJA, PC MEGA

Islandijos pl. 32, tel. nr. +370 618 33174

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



KLAIPĖDA



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Taikos pr. 61, tel. nr. +370 686 54652

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 22:00



ŠIAULIAI



APRANGOS GALERIJA, PC AKROPOLIS

Aido g. 8, tel. nr. +370 620 51158

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



PANEVĖŽYS



APRANGOS GALERIJA, PC RYO

Savitiškio g. 61, tel. nr. +370 687 76542

DARBO LAIKAS

I-VII 10:00 - 21:00



KIEK KAINUOJA GRĄŽINIMAS?

Grąžinimas Soulz.lt el. parduotuvėje yra nemokamas.



KADA MAN BUS GRĄŽINTI PINIGAI UŽ NETIKUSIAS PREKES?

Pinigai paprastai grąžinami per 5 darbo dienas tuo pačiu mokėjimo būdu, kuris buvo naudotas pirkimo metu. Atlikus grąžinimą klientas gaus tai patvirtinantį elektroninį laišką. Teisės aktai numato galimybę pinigus grąžinti per 14 dienų nuo informacijos apie sutarties atsisakymą pateikimo dienos.

PRODUKTAS

JEIGU PREKĖ IŠPARDUOTA, AR YRA TIKIMYBĖ, KAD JI GRĮŠ Į PREKYBĄ?

Jeigu prekė išparduota, pirkėjas turi galimybę išsiųsti mums užklausą, spausdamas užrašą „informuoti, kai bus prekyboje“ prie prekės dydžio. Prekei vėl atsiradus prekyboje, klientas bus informuotas el. laišku. Informacija apie prekyboje vėl esančią prekę nėra prekės rezervacija, todėl paskubėk ją įsigyti pirmas. Taip pat pirkėjas gali patikrinti, ar prekė yra parduotuvėje, spausdamas „patikrinti, ar yra parduotuvėje“ prie pasirinktos prekės.